Wszechstronny
Umożliwia sterowanie wszystkimi typami silników synchronicznych i asynchronicznych. Dodatkowo można zastosować opcjonalne enkodery silnikowe lub hamulce mechaniczne.
Inteligentny
Informacje z elektronicznej tabliczki znamionowej oraz dane z układu hamowania i inne dane diagnostyczne przesyłane są bezpośrednio do falownika.
Prosty
Inteligentne, cyfrowe połączenie za pomocą jednego znormalizowanego kabla hybrydowego umożliwia dostarczenie zasilanie, a także transmisję danych pomiędzy zdecentralizowanym falownikiem a silnikiem.
Bezpieczny
Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off) w PL e. sterowana przez wejścia binarne lub opcjonalnie z wykorzystaniem PROFINET®/PROFIsafe.
Na bazie naszego modułowego systemu automatyki MOVI-C® udoskonaliliśmy nasze decentralne portfolio produktów. Dzięki MOVIMOT® flexible przy instalacji decentralnej falownika można zastosować montaż przysilnikowy. Silnik synchroniczny czy asynchroniczny – za pomocą MOVIMOT® flexible mogą Państwo zadecydować, która technologia silnika jest dla Państwa korzystniejsza.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Falownik decentralny MOVIMOT® flexible składa się z falownika oraz skrzynki zaciskowej z funkcją rozdzielacza obiektowego.
Produkt MOVIMOT® flexible dostępny jest w dwóch wariantach. MMF1 jako wariant podstawowy posiada wszystkie funkcje falownika. MMF3 oferuje natomiast poza pakietem podstawowym dodatkowe opcje ułatwiające instalację i obsługę. Na przykład rozłącznik obciążenia (z lub bez zintegrowanego wyłącznika nadmiarowo-prądowego) oraz instalację przygotowaną do montażu panelu sterowania. Dodatkowo może zostać zintegrowany także włącznik kluczykowy ze stykiem sygnału zwrotnego.
Klasa mocy 1 (rozmiar 1/1E) decentralnego falownika dzięki wyjściowym prądom znamionowym w zakresie wartości od 2,0, 2,5, 3,2, 4,0 oraz 5,5 A umożliwia osiągnięcie mocy między 0,55 a 2,2 kW (w zależności od typu silnika). Klasa mocy 2 (rozmiar 2/2E) ze znamionowymi prądami wyjściowymi o wartości 7,0, 9,5, 12,5 oraz 16,0 A zapewnia moc wyjściową od 3,0 kW do 7,5 kW.
Seria / wykonanie | ||||||
MMF1. | MMF3. | |||||
Rozmiar | Size 1 | Size 1E | Size 1 | Size 1E | Size 2 | Size 2E |
Masa [kg] | 3.5 | 4 | 5 | 5.5 | 9.5 | 10 |
Znamionowy prąd wyjściowy [A] | 2 – 3.2 | 4 – 5.5 | 4 – 5.5 | 2 – 3.2 | 7 – 9.5 | 12.5 – 16 |
Moc nominalna [kW]* | 0.55 – 1.1 | 1.5 – 2.2 | 0.55 – 1.1 | 1.5 – 2.2 | 3.0 – 4.0 | 5.5 – 7.5 |
Napięcie przyłączeniowe [V] | 3 × AC 380 V – 500 V |
MOVIMOT® flexible to falownik o wszechstronnym zastosowaniu, wyposażony w skrzynkę przyłączeniową z funkcją rozdzielacza polowego do montażu blisko silnika.
Od technologii dynamicznego transportu materiałów z osiami o kontrolowanej prędkości aż po zadania pozycjonowania:
Szukają Państwo jeszcze prostszego rozwiązania z falownikiem zintegrowanym z silnikiem?
Nasza zaawansowana jednostka napędowa MOVIMOT® łączy silnik asynchroniczny z falownikiem, dzięki czemu jest wszechstronnym urządzeniem do stosowania w wielu inteligentnych zastosowaniach logistycznych.
Niezależnie od tego, czy chodzi o technikę sterowania, falowniki czy napędy, zainstalowane centralnie czy w polu - wszystkie komponenty modułowego systemu automatyki MOVI-C® wspierają wszystkie protokoły komunikacyjne.
Państwo planują swoje maszyny zgodnie z wybraną topologią sterowania, komunikacji lub instalacji, a nasze urządzenia oraz oprogramowanie dostosuje się i wprawi maszyny w ruch.
Indywidualne aplikacje sterowania ruchem coraz częściej oparte są na profilu EtherCAT® CiA402. Dotyczy to również zastosowań decentralnych, w których różne napędy sterowane są za pośrednictwem rozdzielaczy obiektowych. Niezależnie od tego czy chodzi o magistralę komunikacyjną czy inne rodzaj komunikacji - MOVIMOT® flexible zapewnia wszystkie możliwe kombinacje.
Dowiedz się więcej: Topologie sterowania i komunikacji oraz topologie instalacji
Kategoria "Drive" obejmuje moduły oprogramowania MOVIKIT®, które są bezpośrednio obsługiwane na zdecentralizowanym falowniku elastycznym MOVIMOT®:
Technologia jednokablowa do zasilania oraz wymiany danych z cyfrowym enkoderem dla silników synchronicznych i asynchronicznych
Do transmisji danych pomiędzy falownikiem a silnikiem potrzebny jest wyłącznie kabel hybrydowy. Cyfrowy interfejs danych MOVILINK DDI® zapewnia transmisję danych silnika, enkodera, hamulca oraz danych diagnostycznych.
Funkcja hamulca elektrodynamicznego DynaStop® (/DSP)
Modułowy system automatyki MOVI-C® umożliwia klientom realizację ich zastosowań zarówno z falownikami w szafie sterowniczej, jak również z elektroniką napędową zamontowaną przy silniku czy zintegrowaną w silniku, bez odczuwalnej różnicy w projektowaniu, obsłudze czy wydajności. Cyfrowa integracja silnika stanowi elementarny moduł platformy. Obok automatycznego uruchamiania układ przeniesienia napędu umożliwia również transmisję różnych sygnałów czujników od silnika do elektroniki bez dodatkowych nakładów instalacyjnych.
Rozporządzenie dotyczące projektowania ekologicznego mają od 1 lipca 2021 roku znaczący wpływ na wyposażenie maszyn i urządzeń. Również w decentralnych rozwiązaniach napędowych?
Portfolio nauki online – zdobądź podstawową wiedzę techniczną. Dostępne za darmo przez całą dobę.