Duży wybór wariantów
ponieważ kompaktowe motoreduktory płaskie oferują szerokie spektrum mocy oraz najwyższy stopień elastyczności.
Oszczędność powierzchni
gdyż motoreduktory płaskie zapewniają optymalizację zapotrzebowania na miejsce w Państwa maszynie i dają całkowicie nowe możliwości rozwiązań.
Szczególnie w aplikacjach przenośnikowych oraz procesowych dużym zainteresowaniem cieszą się rozwiązania napędowe z przekładniami płaskimi. Wynika to z tego, że architektura maszyn w wielu przypadkach przewiduje ograniczone miejsce na instalację techniki napędowej.
Nasze motoreduktory płaskie serii F..DR... idealnie nadają się na potrzeby takich zastosowań. Dzięki nim mogą Państwo czerpać korzyści z zalet związanych z ich wyjątkową konstrukcją oraz szczególnie niewielkimi wymiarami.
Poza tym nasz sprawdzony system modułowy umożliwia dowolną kombinację przekładni oraz silnika, dzięki czemu mogą Państwo bez najmniejszych problemów dopasować planowany układ napędowy do każdego rodzaju zastosowania przy uwzględnieniu określonych wymagań.
Motoreduktory płaskie serii F..DR.. oferują Państwu wysoki stopień elastyczności również dzięki dostępnej opcjonalnie wersji z wałem pełnym lub drążonym. Do wyboru w zakresie silników dostępne są wszystkie nasze asynchroniczne silniki trójfazowe.
W taki sposób mogą Państwo wybrać indywidualną konstrukcję o niewielkim zapotrzebowaniu na miejsce montażowe, która zagwarantuje odpowiednią moc, dynamikę oraz niezawodność.
Oszczędzaj cenny czas oraz pieniądze
Decydując się na jeden z naszych motoreduktorów oszczędzają Państwo czas i pieniądze już podczas samego wyboru oraz projektowania. Wynika to z tego, że nasz system modułowy umożliwia wiele różnych kombinacji przekładni oraz silników. Dzięki wysokiej trwałości oraz długim okresom pomiędzy konserwacjami można zredukować znacząco koszty eksploatacji motoreduktorów.
Połącz przekładnię płaską z jednym z naszych silników trójfazowych:
Wersja | Klasa energooszczędności | Liczba pól | Moc kW |
DRS.. | IE1 Standard Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.18 – 225 |
DRE.. | IE2 High Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.25 – 225 |
DRN.. | IE3 Premium Efficiency | 4-polowy | 0.75 – 200 |
DRP.. | IE3 Premium Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.37 – 160 |
DRU.. | IE4 Super Premium Efficiency | 4-polowy | 0.18 – 3 |
Wersja | Klasa energooszczędności | Moc kW |
DRE..J | IE2 High Efficiency | 0.37 – 4.0 |
DRP..J | IE3 Premium Efficiency | 0.37 – 4.0 |
DRU..J | IE4 Super Premium Efficiency | 0.18 –3.0 |
Przekładnie | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
27 | 130 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
37 | 200 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
47 | 400 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
57 | 600 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
67 | 820 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
77 | 1500 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
87 | 3000 | – | – |
97 | 4300 | – | – |
107 | 7840 | – | – |
127 | 12000 | – | – |
157 | 18000 | – | – |
Przekładnie | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
27 | 130 | 71S4 – 100M4 | 0.18 – 3 |
37 | 200 | 71S4 – 100M4 | 0.18 – 3 |
47 | 400 | 71S4 – 100M4 | 0.18 – 3 |
57 | 600 | 71S4 – 132M4 | 0.18 – 7.5 |
67 | 820 | 71S4 – 132MC4 | 0.18 – 9.2 |
77 | 1500 | 71S4 – 160M4 | 0.18 – 11 |
87 | 3000 | 71M4 – 180HC4 | 0.55 – 30 |
97 | 4300 | 80M4 – 225MC4 | 1.1 – 55 |
107 | 7840 | 100M4 – 225MC4 | 3 – 55 |
127 | 12000 | 132S4 – 225MC4 | 5.5 – 55 |
157 | 18000 | 160M4 – 315L4 | 11 – 200 |
Przekładnie | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
27 | 130 | 80S4 – 100LC4 | 0.37 – 3 |
37 | 200 | 80S4 – 100LC4 | 0.37 – 3 |
47 | 400 | 80S4 – 100LC4 | 0.37 – 3 |
57 | 600 | 80S4 – 160S4 | 037 – 7.5 |
67 | 820 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
77 | 1500 | 80S4 – 160MC4 | 0.37 – 11 |
87 | 3000 | 80S4 – 180LC4 | 0.37 – 22 |
97 | 4300 | 80S4 – 225M4 | 0.37 – 45 |
107 | 7840 | 100M4 – 225M4 | 2.2 – 45 |
127 | 12000 | 132M4 – 280M4 | 5.5 – 90 |
157 | 18000 | 160M4 – 315L4 | 9.2 – 200 |
Przekładnie | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
27 | 130 | 80M4 – 100L4 | 0.75 – 3.0 |
37 | 200 | 80M4 – 100L4 | 0.75 – 3.0 |
47 | 400 | 80M4 – 100L4 | 0.75 – 3.0 |
57 | 600 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
67 | 820 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
77 | 1500 | 80M4 – 160L4 | 0.75 – 15 |
87 | 3000 | 80M4 – 200L4 | 0.75 – 30 |
97 | 4300 | 80M4 – 225S4 | 0.75 – 37 |
107 | 7840 | 100LS4 – 250M4 | 2.2 – 55 |
127 | 12000 | 132S4 – 280M4 | 5.5 – 90 |
157 | 18000 | 132L4 – 315H4 | 9.2 – 200 |
Przekładnie | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Ma maks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
27 | 130 | 71SJ4 – 90LJ4 | 0.18 – 1.5 |
37 | 200 | 71SJ4 – 90LJ4 | 0.18 – 1.5 |
47 | 400 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
57 | 600 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
67 | 820 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
77 | 1500 | 71SJ4 – 100LJ4 | 0.18 – 3.0 |
87 | 3000 | 71MJ4 – 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
97 | 4300 | 71MJ4 – 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
107 | 7840 | – | – |
127 | 12000 | – | – |
157 | 18000 | – | – |