Większa wydajność energetyczna
ponieważ silniki synchroniczne DR..J mogą być stosowane na całym świecie, w tym w najwyższej klasie energooszczędności IE4.
Redukcja rozmiaru
gdyż silnik DR..J może być mniejszy aż o dwa rozmiary w stosunku do porównywalnego standardowego silnika asynchronicznego.
Stała prędkość obrotowa
ponieważ silnik DR..J pracuje ze stałą prędkością obrotową niezależnie od obciążenia - synchronicznie z częstotliwością roboczą bez poślizgu.
Silnik typu Line Start Permanent Magnet (LSPM) jest trójfazowym silnikiem asynchronicznym, którego wirnik klatkowy wyposażony jest dodatkowo w magnesy trwałe. Po asynchronicznym rozruchu silnik synchronizuje się na częstotliwość roboczą, a następnie pracuje w trybie synchronicznym. Jest to technologia, która otwiera przed Państwem nowe, elastyczne możliwości zastosowania w zakresie techniki napędowej.
Silniki synchroniczne nie wykazują podczas pracy żadnych strat na wirniku i zaskakują swą wysoką sprawnością przy jednoczesnej kompaktowej budowie. W tej samej klasie energooszczędności rozmiar silnika DR..J z technologią LSPM jest mniejszy o 2 stopnie w stosunku do silnika seryjnego o takiej samej mocy.
Silnik seryjny DRE.. o mocy 1,1 kW, rozmiar 90M, klasa energooszczędności IE2. Teraz dzięki technologii LSPM możliwe jest zastosowanie silnika DRE..J o mniejszym rozmiarze (80S) w tej samej klasie. Wydajny oraz ekonomiczny wariant!
Wraz w wprowadzeniem na rynek silników DR..J (z technologią LSPM) udało się nam jako producentowi silników połączyć zalety trwałej i odpornej jednostki asynchronicznej z zaletami w zakresie kompaktowej budowy silników synchronicznych o niewielkich stratach. Aby zapewnić większą efektywność w zakresie Państwa zastosowań.
Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć silnik LSPM zgodnie z zapotrzebowaniem z przekładnią walcową, płaską, walcowo-ślimakową, walcowo-stożkową lub SPIROPLAN® . Nasza oferta uwzględnia również wszystkie typy przekładni w seryjnej kombinacji z silnikami DR..J dostępnych jako motoreduktory.
Oczywiście zapewniamy również na potrzeby sterowania oraz regulacji odpowiednie falowniki. Aby falowniki były optymalnie zintegrowane z naszymi silnikami, motoreduktorami i dostosowane do Państwa zastosowania, projektujemy i zapewniamy indywidualną elektronikę do napędów.
Seria DR..
Jeden silnik, trzy klasy energooszczędności
Oprócz produktów wchodzących w skład modułu oszczędności energii nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® obejmują również kompetentne doradztwo w zakresie energii oraz modularne, indywidualne usługi serwisowe.
silnik DR..J może być eksploatowany w podłączeniu bezpośrednim do sieci lub falownika - jako napęd pojedynczy lub grupowy, np. z falownikami MOVITRAC® LTP B i MOVITRAC® B
mogą Państwo po prostu zintegrować silnik DR..J z jednostką MOVIMOT®. Ten komponent napędowy, motoreduktor ze zintegrowanym falownikiem, porusza i steruje układem przeniesienia napędu bezpośrednio z pola.
Praca z falownikiem / 50 Hz
Stały moment obrotowy w zakresie od 300 do 1500 min-1 [CT 1:5]
Wersja | Klasa energooszczędności | Rozmiar | Moc PN kW |
DRE..J | IE2 | 71S – 100M | 0.37 – 4.0 |
DRP..J | IE3 | 71S – 100L | 0.37 – 4.0 |
DRU..J | IE4 | 71S – 100L | 0.18 – 3.0 |
Praca z falownikiem / 87 Hz
Stały moment obrotowy w zakresie od 300 do 2610 min-1 [CT 1:8.7]
Wersja | Klasa energooszczędności | Rozmiar | Moc PN kW |
DRE..J | --* | 71S – 100M | 0.55 – 5.5 |
DRP..J | --* | 71S – 100L | 0.55 – 5.5 |
DRU..J | --* | 71S – 100L | 0.25 – 4.0 |
Tryb sieciowy / 50 Hz
Znamionowa prędkość obrotowa: 1 500 min-1
Wersja | Klasa energooszczędności | Rozmiar | Moc PN kW |
DRE..J | IE2 | 71S – 100M | 0.37 – 4.0 |
DRP..J | IE3 | 71S – 100L | 0.37 – 4.0 |
DRU..J | IE4 | 71S – 100L | 0.18 – 3.0 |