• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Oszczędność powierzchni zabudowy
ponieważ nasz zgodny z dyrektywą ATEX motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. optymalnie wykorzystuje dostępne miejsce montażowe.

Bezpieczny napęd
gdyż motoreduktor walcowo-stożkowy w wykonaniu przeciwwybuchowym jest istotnym elementem rozwiązań do stref zagrożonych wybuchem.

Redukcja kosztów konserwacyjnych
ponieważ nasze motoreduktory K..EDR.. są szczególnie łatwe w konserwacji.

Motoreduktory walcowo-ślimakowe w wersji przeciwwybuchowej S..EDR..

Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej do zastosowań w strefie zagrożonej wybuchem.

Decydując się na motoreduktor walcowo-stożkowy K.EDR.. otrzymują Państwo sprawdzony napęd, który zapewnia wysoką sprawność.

Dzięki swej konstrukcji zgodnej z dyrektywą ATEX motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. jest układem napędowym do instalacji w maszynach oferujących ograniczone miejsce na montaż. Jego wysokojakościowe oraz trwałe zazębienie sprawia, że ten napęd kątowy jest szczególnie wydajny i równocześnie niewymagający częstych konserwacji.

SEW-EURODRIVE oferuje ten motoreduktor walcowo-stożkowy w wersji przeciwwybuchowej dla kategorii urządzeń II2GD oraz II3GD. Poza tym motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. oferuje szerokie spektrum mocy. Dzięki zastosowaniu tego układu napędowego mogą Państwo w zależności od indywidualnej konfiguracji wdrożyć rozwiązania o mocy między 0,12 a 45 kW.

Wszystkie motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej K..EDR.. dostępne są w zależności od Państwa wyboru w wersji na łapach lub z kołnierzem - z wałem pełnym lub wyposażone w wał drążony. Mnogość dostępnych wariantów, oszczędność miejsca dzięki kompaktowej budowie, jak również wysoka efektywność sprawiają, że nasze sprawdzone motoreduktory cechują się elastycznym zastosowaniem.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Połączenie zaciskowe TorqLOC® Przedłużona gwarancja Środki ochrony powierzchniowej oraz ochrona przeciwkorozyjna Jednostka diagnostyczna DUO Dowiedz się więcej

Przekładnia walcowo-stożkowa w wersji przeciwwybuchowej

Seria K: trójstopniowe

  • Przekładnie zgodne z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX), grupa urządzeń II, kategoria 2, wykonanie II2GD
    • do zastosowań na obszarze Europy
    • akceptowane w Chinach
    • akceptowane na terenie Rosji w połączeniu z certyfikatem EAC (następca GOST-R)
  • Certyfikowane typy ochrony:
    • ochrona „c”: zastosowanie bezpiecznej konstrukcji EN13463-1 oraz EN13463-5
  • ochrona „k”: zanurzenie w cieczy EN13463-1 oraz EN13463-8
  • Wszystkie śruby są dodatkowo zabezpieczone przed samoczynnym poluzowaniem
  • Przekładnia posiada osobną tabliczkę znamionową
  • Wzmocnione uszczelnienie przekładni
  • Wysoka odporność temperaturowa środka smarnego
  • Wysoka sprawność
  • Wytrzymałe zazębienie
  • Długie okresy eksploatacji nie wymagające konserwacji
  • Możliwe wersje:
    • wersja na łapach lub z kołnierzem
    • wersja z kołnierzem B5 lub B14
    • wał pełny lub drążony
    • wał drążony z rowkiem wpustowym, pierścieniem zaciskowym, wielowypustem lub połączeniem TorqLOC®

Rozmiary od K..37 do K..187 w wersji przeciwwybuchowej (trójstopniowe)

  • Dostępna również przekładnia podwójna dostosowana do najniższych prędkości obrotowych
  • Wersja ze zredukowanym luzem
Więcej na temat Przekładni walcowo-stożkowych w wersji przeciwwybuchowej serii K

Silnik trójfazowy w wersji przeciwwybuchowej

Seria EDR..

  • Zgodność z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX) oraz IECEx
    • możliwość eksploatacji w kategorii 2G, 2GD oraz 3GD, 3D dla stref 1 / 21 oraz 2 / 22
    • w kategorii 3 dostępny również jako silnik z hamulcem
    • spełniają wymagania klasy energooszczędności IE2
    • zgodnie z IECEx według EPL Gb oraz Db, jak również Gc oraz Dc
    • silniki typu EDRS oraz silniki EDRE zgodne z IECEx „Certified Equipment Scheme“ oraz ExTr, QAR i CoC - certyfikacja i audyt przeprowadzone przez Federalny Instytut Metrologii; więcej informacji na temat certyfikatów znajdą Państwo na stronie International Electrotechnical Commission.
    • możliwe sterowanie poprzez falownik, również w zakresie pracy w osłabionym polu, dla kategorii 2 oraz 3 lub EPL b oraz c
  • Zgodność z HazLOC-NA® (NEC500/C22.1)
    • silniki są certyfikowane według systemu Class Division i tym samym zgodne z wymaganiami ochrony przeciwwybuchowej dla rynku północnoamerykańskiego
    • dostępne jako typ CID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D
    • dostępne jako typ CIID2, Divison 2 Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępne jako typ /CICIID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D, jak również w zakresie Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępny również jako silnik z hamulcem
    • możliwa eksploatacja z falownikiem
Więcej na temat Silników trójfazowych w wersji przeciwwybuchowej serii EDR..

Motoreduktor K..EDR..

Przekładnie Silnik EDR..
Rozmiar przekładni Mamaks. przekładni
Nm
Rozmiar Moc
kW
37 200 71S4 – 100LC4 0,12 – 3
47 400 71S4 – 100LC4 0,12 – 3
57 600 71S4 – 132M4 0,12 – 5,5
67 820 71S4 – 132M4 0,12 – 5,5
77 1 550 71S4 – 160M4 0,12 – 9,2
87 2 700 71M4 – 180L4 0,37 – 18,5
97 4 300 80S4 – 225M4 0,55 – 45
107 8 000 100M4 – 225M4 2,2 – 45
127 13 000 132M4 – 225M4 3,0 – 45
157 18 000 160M4 – 225M4 9,2 – 45
167 32 000 160M4 – 225M4 9,2 – 45
187 50 000 160M4 – 225M4 9,2 – 45
  • W środowiskach zagrożonych wybuchem ze względu na mieszanki powietrza i gazu oraz powietrza i pyłu zgodnie z dyrektywą 94/9/WE (ATEX) lub od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX).
  • Zastosowania w ramach kategorii II2GD oraz II3GD
  • Zastosowanie w przypadku mieszanek powietrza
    • z gazami (G): w strefie 1 oraz 2
    • z pyłami (D): w strefie 21 oraz 22

Przykłady:

  • Przenośniki paletowe
  • Przenośniki taśmowe
  • Przenośniki łańcuchowe
  • Windy oraz mechanizmy unoszenia
  • Stoły nożycowe
  • Dźwigi towarowe
  • Napędy jazdy i podnoszenia w układnicach regałowych