• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Zintegrowane bezpieczeństwo
ponieważ nasze motoreduktory spełniają dzięki certyfikacji ATEX wymogi określone dla kategorii urządzeń II2GD oraz II3GD.

Płynna praca
gdyż motoreduktory walcowo-ślimakowe S...EDR ze względu na swoją konstrukcję charakteryzują się cichą oraz pracą bez szarpnięć.

Kompaktowy montaż
możliwy dzięki konstrukcji przekładni kątowej oraz niewielkiemu zapotrzebowaniu na miejsce.

Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej K..EDR.. Motoreduktory kątowe w wersji przeciwwybuchowej SPIROPLAN® serii W..EDR..

Motoreduktory walcowo-ślimakowe do zastosowań z strefach zagrożonych wybuchem

Szukają Państwo niezawodnego oraz niewymagającego konserwacji rozwiązania napędowego w wersji przeciwwybuchowej? Wybierając nasze motoreduktory walcowo-ślimakowe dwustopniowej serii S..EDR.. podejmują Państwo bardzo dobrą decyzję.

Połączenie niezawodnego silnika oraz wytrzymałej przekładni walcowo-ślimakowej oferuje Państwu zgodną z ATEX ochronę w średnim zakresie momentu obrotowego. Ze względu na swoje szczególne właściwości konstrukcyjne nasze motoreduktory pracują szczególnie płynnie i są ciche. Dzięki dwustopniowemu wykonaniu przeciwwybuchowe motoreduktory walcowo-ślimakowe S..EDR.. charakteryzują się wysoką sprawnością.

Państwo również mogą skorzystać z ich zalet oraz nadzwyczajnej efektywności gospodarczej. Ich prosta ale wytrzymała budowa pozwala na osiągnięcie wymiernych korzyści, redukcję cennego miejsca montażowego i sprawia, że są optymalnym rozwiązaniem napędowym dostępnym w wersji przeciwwybuchowej.

Nasze motoreduktory walcowo-ślimakowe S..EDR.. dostępne są z silnikami o mocy od 0,12 do 45 kW. W zależności od wybranej konfiguracji przekładni do Państwa wyboru są urządzenia o wyjściowym momencie obrotowym w zakresie od 92 do 4000 Nm. Poza tym oferujemy Państwu wiele możliwości dzięki opcjonalnemu wyposażeniu w formie motoreduktora z kołnierzem lub na łapach - w zależności od wyboru jako wersja z wałem pełnym lub drążonym.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Połączenie zaciskowe TorqLOC® Przedłużona gwarancja Środki ochrony powierzchniowej oraz ochrona przeciwkorozyjna Jednostka diagnostyczna DUO Dowiedz się więcej

Przekładnia walcowo-ślimakowa w wersji przeciwwybuchowej

Seria S: dwustopniowe

  • Przekładnie zgodne z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX), grupa urządzeń II, kategoria 2, wykonanie II2GD
    • do zastosowań na obszarze Europy
    • akceptowane w Chinach
    • akceptowane na terenie Rosji w połączeniu z certyfikatem EAC (następca GOST-R)
  • Certyfikowane typy ochrony
    • ochrona „c”: zastosowanie bezpiecznej konstrukcji EN13463-1 oraz EN13463-5
    • ochrona „k”: zanurzenie w cieczy EN13463-1 oraz EN13463-8
  • Zgodnie z odpowiednimi normami odporne na uderzenia maski jako pokrywa pierścienia zaciskowego na przekładni
  • Wszystkie śruby są dodatkowo zabezpieczone przed samoczynnym poluzowaniem
  • Przekładnia posiada osobną tabliczkę znamionową
  • Wzmocnione uszczelnienie przekładni
  • Wysoka odporność temperaturowa środka smarnego
  • Kombinacja ślimaka walcowego z przekładnią ślimakową zapewnia znacznie wyższa sprawność niż w przypadku zwyczajnych przekładni ślimakowych
  • Szczególnie cicha praca
  • Możliwe wersje:
    • wersja na łapach lub z kołnierzem
    • wersja z kołnierzem B5 lub B14
    • wał pełny lub drążony
    • wał drążony z rowkiem pod wpust, pierścieniem zaciskowym, wielowypustem lub połączeniem TorqLOC®
Więcej na temat Przekładni walcowo-ślimakowych w wersji przeciwwybuchowej serii S

Silnik trójfazowy w wersji przeciwwybuchowej

Seria EDR..

  • Zgodność z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX) oraz IECEx
    • możliwość eksploatacji w kategorii 2G, 2GD oraz 3GD, 3D dla stref 1 / 21 oraz 2 / 22
    • w kategorii 3 dostępny również jako silnik z hamulcem
    • spełniają wymagania klasy energooszczędności IE2
    • zgodnie z IECEx według EPL Gb oraz Db, jak również Gc oraz Dc
    • silniki typu EDRS oraz silniki EDRE zgodne z IECEx „Certified Equipment Scheme“ oraz ExTr, QAR i CoC - certyfikacja i audyt przeprowadzone przez Federalny Instytut Metrologii; więcej informacji na temat certyfikatów znajdą Państwo na stronie International Electrotechnical Comission.
    • możliwe sterowanie poprzez falownik, również w zakresie pracy w osłabionym polu, dla kategorii 2 oraz 3 lub EPL b oraz c
  • Zgodność z HazLOC-NA® (NEC500/C22.1)
    • silniki są certyfikowane według systemu Class Division i tym samym zgodne z wymaganiami ochrony przeciwwybuchowej dla rynku północnoamerykańskiego
    • dostępne jako typ CID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D
    • dostępne jako typ CIID2, Divison 2 Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępne jako typ /CICIID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D, jak również w zakresie Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępny również jako silnik z hamulcem
    • możliwa eksploatacja z falownikiem
Więcej na temat Silników trójfazowych w wersji przeciwwybuchowej serii EDR..

Motoreduktor S..EDR..

Przekładnia S.. (dwustopniowa) Silnik EDR..
Rozmiar przekładni Mamaks. przekładni
Nm
Rozmiar Moc
kW
37 92
71S4 – 90L4

0,12 – 1,5
47 170
71S4 – 100LC4

0,12 – 3
57 295
71S4 – 100LC4

0,12 – 3
67 520
71S4 – 132M4

0,12 – 5,5
77 1 270
71S4 – 160M4

0,12 – 9,2
87 2 280
71M4 –180L4

0,55 – 18,5
97 4 000
71M4 – 225M4

0,55 – 45
  • W środowiskach zagrożonych wybuchem ze względu na mieszanki powietrza i gazu oraz powietrza i pyłu zgodnie z dyrektywą 94/9/WE (ATEX) lub od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX).
  • Zastosowania w ramach kategorii II2GD oraz II3GD
  • Zastosowanie w przypadku mieszanek powietrza
    • z gazami (G): w strefie 1 oraz 2
    • z pyłami (D): w strefie 21 oraz 22

Przykłady:

  • Napędy nastawnika
  • Prasy
  • Stoły obrotowe
  • Transfer narożny