Korzyści w zakresie wydajności energetycznej
ponieważ seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności.
Podwyższona elastyczność
ponieważ system modułowy silników DR.. umożliwia Państwu tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Państwa potrzeb.
Uproszczony wybór silnika
ponieważ nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik.
W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.
U nas w łatwy sposób można wybrać optymalny silnik energooszczędny do określonego zastosowania. Seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej z globalnie obowiązujących klas energooszczędności od IE1 do IE4: DRS../DR2S dla IE1, DRN.. dla IE3 i DRU.. dla IE4. W ramach każdej z tych wersji silników wystarczy wybrać moc oraz częstotliwość pracy. Tym samym najważniejsze kryteria wyboru zostały uwzględnione.
Brakuje Ci silników w klasie IE2? Bez obaw, silniki DRN.. w klasie IE3 to ich następcy. Wymiary i masa silników DRN.. IE3 są tylko marginalnie inne niż porównywalnych silników w klasie IE2. A najlepsze jest to, że ceny silników DRN.. są w większości takie same jak ich odpowiedników DRE..
Oczywiście niezależnie od klasy energooszczędności do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszystkie opcje dostępne dla naszych silników. Ofertę w zakresie silników uzupełnia szeroka paleta rozwiązań hamulców oraz zintegrowanych enkoderów.
Silniki serii DR../DRN/DR2.. spełniają wymagania najważniejszych obowiązujących globalnie standardów oraz różnorodne wymogi lokalnych rozporządzeń w zakresie oszczędności energetycznej w zakresie mocy od 0,09 do 375 kW.
Współpracując z nami mogą Państwo również zaoszczędzić czas oraz zoptymalizować swoje procesy podczas wyboru silnika, procedury zamawiania oraz w zakresie logistyki.
Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć silnik trójfazowy serii DR.. zgodnie z zapotrzebowaniem z przekładnią walcową, płaską, walcowo-ślimakową, walcowo-stożkową lub SPIROPLAN®. Nasza oferta uwzględnia również wszystkie typy przekładni w seryjnej kombinacji dostępne jako motoreduktory.
Silnik w wersji 355 jest pierwszym silnikiem pojedynczym IEC systemu modułowego DRN... Połączenia z przekładnią przemysłową, niezależnie od tego, czy z adapterem zamontowanym bezpośrednio na przekładni walcowej lub stożkowo-walcowej czy też z kompletnym pakietem napędowym na stalowej ramie wahliwej to najlepsze rozwiązanie dla zastosowania pojedynczego silnika IEC.
Na potrzeby sterowania oraz regulacji silników oferujemy również pasujące falowniki. Aby falowniki były optymalnie zintegrowane z naszymi silnikami, motoreduktorami i dostosowane do Państwa zastosowania, projektujemy i zapewniamy indywidualną elektronikę do napędów.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wszystkie inne opcje silników są oczywiście dostępne niezależnie od klasy sprawności. Kompleksowa koncepcja hamowania i zoptymalizowane pod względem kosztów wbudowane enkodery, które są całkowicie zintegrowane z silnikiem, ostatecznie uzupełniają gamę silników.
Silniki serii DR./DRN/DR2... są zgodne z najważniejszymi światowymi normami i różnymi wymaganiami lokalnych przepisów dotyczących efektywności energetycznej w zakresie mocy od 0,09 do 375 kW.
Oszczędzaj czas i optymalizuj procesy wyboru, zamawiania i logistyki silników. Jako globalny gracz oferujemy tę gamę produktów na całym świecie.
Po raz pierwszy rozmiar 355 jest dostępny jako pojedynczy silnik w systemie modułowym DRN. Kombinacje z przekładnią przemysłową, niezależnie od tego, czy z adapterem bezpośrednio do przekładni walcowej lub stożkowej, czy też z kompletnym pakietem napędowym na stalowym ramieniu wahliwym, są najlepszymi możliwościami zastosowania silnika IEC solo.
Skorzystaj z naszego zaawansowanego systemu modułowego i połącz silnik AC z wybraną przekładnią walcową, płaską, ślimakową, stożkową lub SPIROPLAN®. Wszystkie te typy przekładni są już dostępne od ręki, w połączeniu z motoreduktorami - zoptymalizowanymi pod względem długości, wytrzymałymi i idealnie dopasowanymi.
Oczywiście dostarczamy również odpowiednią technologię falownika do sterownika i sterowania. Sami opracowujemy i produkujemy elektronikę napędową zgodnie z najwyższymi standardami jakości, dzięki czemu jest ona idealnie dopasowana do naszych silników i motoreduktorów oraz do aplikacji klienta.
Seria DR../DRN/DR2.. oferuje zgodnie z IEC 60034-30-1 odpowiedni silnik dla każdej klasy energooszczędności - IE1, IE2, IE3 oraz IE4. Na tabliczce znamionowej znajdą Państwo odpowiednie oznaczenie IE, informacje dotyczące sprawności oraz dane o spełnianych dopuszczeniach krajowych.
Oprócz produktów wchodzących w skład modułu oszczędności energii nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® obejmują również kompetentne doradztwo w zakresie energii oraz modularne, indywidualne usługi serwisowe. Dowiedz się więcej!
Niezależnie od wymaganej klasy energooszczędności dla wszystkich silników trójfazowych dostępne są wszystkie opcje oraz wersje.
Obszarem zastosowań naszych silników AC jest cały świat. Konstrukcja silnika jest dostępna dla każdej klasy sprawności. Z kolei każdy typ silnika można podłączyć do różnych sieci energetycznych na całym świecie.
"Global Motor" - unikalny w świecie techniki napędowej
"Global Motor" firmy SEW-EURODRIVE spełnia jednocześnie różne lokalne wymagania normatywne i certyfikaty.
Twoja korzyść: Twoje systemy mogą być obsługiwane w różnych krajach za pomocą tylko jednego produktu. Oszczędzasz na numerach części, artykułów i materiałów oraz zmniejszasz zapasy części zamiennych i wydatki logistyczne.
Częstotliwość 50 Hz | Częstotliwość 60 Hz | ||
Połączenie | D / Y | D / Y | YY / Y lub DD / D |
Standardowe napięcia V | 230/400 V lub 380/660 lub 400/690 | 220 / 380 lub 380 / 660, 254 / 440, 266 / 460 lub 277 / 480, 440 / - lub 460 / - lub 575 / - | 220 / 440, 230 / 460 |
Globalny silnik IE3 Standardowe napięcia V | 220 - 240 / 380 - 415, 220 - 230 / 380 - 400 lub 380 - 400 / 660 - 690, 380 - 415 / 660 - 725 | 254 - 277 / 440 - 480 lub 254 - 266 / 440 - 460, 440 - 480 / - |
Klasa IE | Liczba biegunów | Typ silnika Rozmiar | przy częstotliwości 50 Hz | przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz | |
Moc kW | Moc kW | Moc KM | |||
IE1 | 2-biegunowy | DR2S..63MS - 132S | 0.18 - 9.2 | 0.18 - 9.2 | 0.25 - 12.3 |
4-biegunowy | DR2S 56MS - 225S | 0.09 - 45 | 0.09 - 45 | 0.12 - 60 | |
6-biegunowy | DR2S 63M - 132M | 0.09 - 5.5 | 0.09 - 5.5 | 0.12 - 7.5 | |
- | 4/2-polig | DR2S 63MS - 80M DRS 90M - 180L | 0.15/0.20 - 18.5/20 | 0.15/0.20 -18.5/20 | - |
8/2-polig | DR2S 71MS - 80M DRS 90M - 132M | 0.044/0.2 - 1.1/4.6 | 0.044/0.2 - 1.1/4.6 | - | |
8/4-polig | DR2S 71MS - 80MS DRS 90 - 225M | 0.1/0.18 - 18/34 | 0.1/0.18 - 18/34 | - | |
IE2 | 4-biegunowy | DRE 71SJ4 - 100MJ4** | 0.37 - 4.0 | - | - |
IE3 | 2-biegunowy | DRN 63MS - 132S | 0.18 - 7.5 | 0.18 - 7.5 | 0.25 - 10 |
4-biegunowy | DRN 63MS - 355ML | 0.12 - 355 | 0.12 - 375 | 0.15 - 500 | |
6-biegunowy | DRN 63MS - 160M | 0.09 - 7.5 | 0.09 - 7.5 | 0.10 - 10 | |
8-biegunowy | DRN 71MS - 112M | 0.09 - 1.5 | 0.09 - 1.5 | 0.10 - 2 | |
IE4 | 4-biegunowy | NOWOŚĆ: DRU 90S - 355ML DRU 71SJ4 -100LJ4** | 0.75 - 355 0.18 - 4.0 | 0.75 - 375* - | 1 - 500* - |
* 60 HZ ** Technologia LSPM | |||||
Specyfikacje efektywności energetycznej na tabliczce znamionowej |
| ||||
Dodatkowe informacje na tabliczce znamionowej |
| ||||
Przepisy międzynarodowe w skrócie | Dowiedz się więcej. |
Zastosowania, które wymagają mechanicznego hamulca zapewniającego bezpieczeństwo w przypadku awarii zasilania