• Nasi eksperci rozumieją potrzeby branży i jej oczekiwania
  • Nasza globalna sieć zapewnia dostępność wszędzie i zawsze, kiedy nas potrzebujesz
  • Posiadamy wiedzę i narzędzia, aby zapewnić optymalne doradztwo i wsparcie
Skontaktuj się z nami już teraz
Twoje korzyści

Pełny moment obrotowy
możliwy również przy zablokowanym wirniku.

Brak blokad
oraz obracania w przeciwnym kierunku, ponieważ silnik został zaprojektowany właśnie do tego typu pracy.

Elastyczne zastosowanie
dzięki magnesom z polem wirującym w 3 różnych znamionowych momentach obrotowych. Dzięki temu zapewniamy optymalny napęd do Państwa indywidualnego zastosowania.

Motoreduktory walcowe R..DR.. Motoreduktory płaskie F..DR.. Motoreduktory walcowo-stożkowe K..DR.. Motoreduktory walcowo-ślimakowe S..DR.. Motoreduktory kątowe W..DR. Technika szafowa Technika sterowania

Silniki momentowe serii DRM../DR2M.. - krótki ruch, bezpieczne zatrzymanie

Silnik DRM.. jest jednostką 12-polową, która została zaprojektowana do pracy ze znamionowym momentem obrotowym w spoczynku. Oznacza to, że silnik ten jest optymalnym napędem dla wszystkich zastosowań, w których po krótkim ruchu musi zostać osiągnięta pozycja krańcowa i nastąpić pewne zatrzymanie. Silnik momentowy to zwyczajowe określenie tego rodzaju jednostek.

W naszym portfolio znajdą Państwo odpowiedni silnik oferujący wymagane prędkości oraz idealnie dostosowany do różnych zastosowań - łącznie z pasującą przekładnią. Jest to możliwe dzięki temu, że każdy silnik momentowy z naszej oferty dostępny jest w trzech znamionowych momentach obrotowych. Poza tym silnik DRM.. jest trwale chroniony termicznie, również przy zablokowanym wirniku.

Nasz silnik momentowy wymaga prądu trójfazowego. Elektryczne wykonanie umożliwia eksploatację silnika momentowego w trybie pracy S1 dla 100% czasu pracy przy zablokowanym wirniku. Oznacza to, że silnik momentowy zapewnia trwale całkowity dopuszczalny moment obrotowy.

Jeżeli zatem Państwa zastosowanie wymaga krótkotrwale wysokiego momentu rozruchowego, zalecamy tryb pracy S3. W tym trybie pracy silnik pracuje z 15% czasem włączenia i osiąga przy tym trzykrotny / pięciokrotny znamionowy moment obrotowy. Jest to optymalne rozwiązanie dla narzędzi do pras.

Oczywiście w przypadku silników momentowych mogą Państwo skorzystać z wielu wersji dodatkowych dostępnych dla silnika trójfazowego serii DR...

Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? Żaden problem, ponieważ silniki momentowe z przekładnią dostępne są w ramach naszego systemu modułowego - podobnie jak motoreduktory. W związku z tym, że silniki momentowe ze względu na warunki termiczne zapewniają mniejszy moment obrotowy niż silniki trójfazowe serii DR.. tych samych rozmiarów, do dyspozycji jest cała paleta możliwości ich łączenia z naszymi przekładniami.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Kontrola hamulców

Silniki serii DRM.. będąc pod napięciem mogą być chwilowo napędzane za pośrednictwem innego napędu, aby następnie pracować z własną mocą.

Napięcie zasilające oraz stopień ochrony naszych silników momentowych odpowiada naszym silnikom trójfazowym.

Do wyboru są trzy tryby pracy

  • tryb pracy S1, 0,7 Nm do 3,6 Nm
  • tryb pracy S3/15%, 2,6 Nm do 17,3 Nm
  • tryb pracy S1 z wentylacją zewnętrzną, 1,9 Nm do 8,7 Nm
DRM.. / silniki momentowe 500 min-1 / 400 V / 50 Hz
  S1 S1 S3/15 %  
Typ MN
Nm
IN
A
MN
Nm
IN
A
MN
Nm

IN
A
Standardowy typ hamulca
DRM71S 12 0.7
0.26
1.9 0.61 2.6
0.87
BE05
DRM71M 12 0.9
0.31
2.7 0.85 3 0.99
BE05
BE1 Wentylacja wymuszona w trybie pracy S1
DRM90M 12 1.3
0.51
3.9 1.09 6.2
1.76
BE1
DRM100M 12 2.3
0.8
5 1.52 10.4
2.75
BE2
DRM100L 12 2.6
0.88
7 1.85 11.7
2.95
BE2
DRM132S 12 2.9
1.53
7.2 3.2 12.9
5.6
BE5
DRM132M 12 3.6 2.05 8.7 4.25 17.3 7.7 BE5
  Tryb pracy S1 Tryb pracy S1 wymuszona wentylacja Tryb pracy S3/15 %  
Typ MN
Nm
IN
A
MN
Nm
IN
A
MN
Nm

IN
A
Standardowy typ hamulca
DRM71S 12 0.6 0.28 1.5 0.65 2.1
0.92
BE05
DRM71M 12 0.7 0.315
2.1 0.88 2.3
1.02 BE05
BE1 Wentylacja wymuszona w trybie pracy S1
DRM90M 12 1.1 0.58
3.2 1.22 5.4
1.97
BE1
DRM100M 12 1.9
0.92
4.5 1.73 8.7
3.05
BE2
DRM100L 12 2.1
0.99
5.9
2.1 10
3.5
BE2
DRM132S 12 2.5
1.78
6.2 4 10.4
6.4 BE5
DRM132M 12 2.7 2.3 7.1 4.9 12.2 8 BE5
DR2M.. / silniki momentowe 500 min-1 / 400 V / 50 Hz
  S1 S1 ze zwalnianiem zewnętrznym S3/15 %  
Typ MN
Nm
IN
A
MN
Nm
IN
A
MN
Nm

IN
A
Standardowy typ hamulca
DR2M71S 12 0.7
0.25
1.9 0.68 2.4
0.92
BE03
BE05 bei Betriebsart S1 fremdbelüftet
DR2M71M 12 0.9
0.29
2.7 0.87 2.7 0.98
BE03
BE1 bei Betriebsart S1 fremdbelüftet
  S1 S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem S3/15%  
Typ MN
Nm
IN
A
MN
Nm
IN
A
MN
Nm

IN
A
Standardowy typ hamulca
DR2M71S 12 0.6 0.22 1.5 0.67 1.8
0.7
BE03
BE05 dla S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem
DR2M71M 12 0.7 0.26
2.1 0.94 2.2
0.85 BE03
BE1 dla S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem

Silniki trójfazowe serii DRM..

Rozmiar 71, 80, 90, 100, 112, 132
Długość S, M, L
Liczba pól 12

Sposób montażu

Sposób montażu /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC

Mechaniczne elementy zewnętrzne

Hamulce BE05, BE1, BE2, BE5, BE11
Ręczne zwalnianie hamulca HF, HR

Czujnik temperatury / pomiar temperatury

Ochrona termiczna silnika /TF, /TH
Pomiar temperatury /KT, /PT

Enkodery

Enkodery wbudowane /EI7C, /EI76, /EI72, /EI71
Enkodery do dodatkowego montażu DR71-132 /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH..
Adapter montażowy /ES7A, /XV.A, /XH.A

Opcje przyłączeniowe

Opcje przyłączeniowe /IS, /ISU, /AS.., /AC.., /AM.., /AD.., /AK.., /AB.., /KCC, /KC1, /IV

Wentylacja

Dźwiękochłonna osłona wentylatora /LN,
Osłona wentylatora /C, /LF
Wentylator /AL, /U, /OL
Wentylator obcego chłodzenia /V

Inne opcje

Druga końcówka wału /2W
Otwór odpływowy skroplin /DH

Wszystkie aplikacje, w których następuje ruch „do zderzaka” lub w których dozwolony jest maksymalny moment obrotowy również w przeciwnym kierunku, takich jak np.

  • Narzędzia do pras
  • Klapy
  • Zwrotnice
  • Podajniki celkowe
  • Proste napędy nawijania