Pełny moment obrotowy
możliwy również przy zablokowanym wirniku.
Brak blokad
oraz obracania w przeciwnym kierunku, ponieważ silnik został zaprojektowany właśnie do tego typu pracy.
Elastyczne zastosowanie
dzięki magnesom z polem wirującym w 3 różnych znamionowych momentach obrotowych. Dzięki temu zapewniamy optymalny napęd do Państwa indywidualnego zastosowania.
Silnik DRM.. jest jednostką 12-polową, która została zaprojektowana do pracy ze znamionowym momentem obrotowym w spoczynku. Oznacza to, że silnik ten jest optymalnym napędem dla wszystkich zastosowań, w których po krótkim ruchu musi zostać osiągnięta pozycja krańcowa i nastąpić pewne zatrzymanie. Silnik momentowy to zwyczajowe określenie tego rodzaju jednostek.
W naszym portfolio znajdą Państwo odpowiedni silnik oferujący wymagane prędkości oraz idealnie dostosowany do różnych zastosowań - łącznie z pasującą przekładnią. Jest to możliwe dzięki temu, że każdy silnik momentowy z naszej oferty dostępny jest w trzech znamionowych momentach obrotowych. Poza tym silnik DRM.. jest trwale chroniony termicznie, również przy zablokowanym wirniku.
Nasz silnik momentowy wymaga prądu trójfazowego. Elektryczne wykonanie umożliwia eksploatację silnika momentowego w trybie pracy S1 dla 100% czasu pracy przy zablokowanym wirniku. Oznacza to, że silnik momentowy zapewnia trwale całkowity dopuszczalny moment obrotowy.
Jeżeli zatem Państwa zastosowanie wymaga krótkotrwale wysokiego momentu rozruchowego, zalecamy tryb pracy S3. W tym trybie pracy silnik pracuje z 15% czasem włączenia i osiąga przy tym trzykrotny / pięciokrotny znamionowy moment obrotowy. Jest to optymalne rozwiązanie dla narzędzi do pras.
Oczywiście w przypadku silników momentowych mogą Państwo skorzystać z wielu wersji dodatkowych dostępnych dla silnika trójfazowego serii DR...
Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? Żaden problem, ponieważ silniki momentowe z przekładnią dostępne są w ramach naszego systemu modułowego - podobnie jak motoreduktory. W związku z tym, że silniki momentowe ze względu na warunki termiczne zapewniają mniejszy moment obrotowy niż silniki trójfazowe serii DR.. tych samych rozmiarów, do dyspozycji jest cała paleta możliwości ich łączenia z naszymi przekładniami.
Silniki serii DRM.. będąc pod napięciem mogą być chwilowo napędzane za pośrednictwem innego napędu, aby następnie pracować z własną mocą.
Napięcie zasilające oraz stopień ochrony naszych silników momentowych odpowiada naszym silnikom trójfazowym.
Do wyboru są trzy tryby pracy
S1 | S1 | S3/15 % | |||||
Typ | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | Standardowy typ hamulca |
DRM71S 12 | 0.7 | 0.26 | 1.9 | 0.61 | 2.6 | 0.87 | BE05 |
DRM71M 12 | 0.9 | 0.31 | 2.7 | 0.85 | 3 | 0.99 | BE05 BE1 Wentylacja wymuszona w trybie pracy S1 |
DRM90M 12 | 1.3 | 0.51 | 3.9 | 1.09 | 6.2 | 1.76 | BE1 |
DRM100M 12 | 2.3 | 0.8 | 5 | 1.52 | 10.4 | 2.75 | BE2 |
DRM100L 12 | 2.6 | 0.88 | 7 | 1.85 | 11.7 | 2.95 | BE2 |
DRM132S 12 | 2.9 | 1.53 | 7.2 | 3.2 | 12.9 | 5.6 | BE5 |
DRM132M 12 | 3.6 | 2.05 | 8.7 | 4.25 | 17.3 | 7.7 | BE5 |
Tryb pracy S1 | Tryb pracy S1 wymuszona wentylacja | Tryb pracy S3/15 % | |||||
Typ | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | Standardowy typ hamulca |
DRM71S 12 | 0.6 | 0.28 | 1.5 | 0.65 | 2.1 | 0.92 | BE05 |
DRM71M 12 | 0.7 | 0.315 | 2.1 | 0.88 | 2.3 | 1.02 | BE05 BE1 Wentylacja wymuszona w trybie pracy S1 |
DRM90M 12 | 1.1 | 0.58 | 3.2 | 1.22 | 5.4 | 1.97 | BE1 |
DRM100M 12 | 1.9 | 0.92 | 4.5 | 1.73 | 8.7 | 3.05 | BE2 |
DRM100L 12 | 2.1 | 0.99 | 5.9 | 2.1 | 10 | 3.5 | BE2 |
DRM132S 12 | 2.5 | 1.78 | 6.2 | 4 | 10.4 | 6.4 | BE5 |
DRM132M 12 | 2.7 | 2.3 | 7.1 | 4.9 | 12.2 | 8 | BE5 |
S1 | S1 ze zwalnianiem zewnętrznym | S3/15 % | |||||
Typ | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | Standardowy typ hamulca |
DR2M71S 12 | 0.7 | 0.25 | 1.9 | 0.68 | 2.4 | 0.92 | BE03 BE05 bei Betriebsart S1 fremdbelüftet |
DR2M71M 12 | 0.9 | 0.29 | 2.7 | 0.87 | 2.7 | 0.98 | BE03 BE1 bei Betriebsart S1 fremdbelüftet |
S1 | S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem | S3/15% | |||||
Typ | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | MN Nm | IN A | Standardowy typ hamulca |
DR2M71S 12 | 0.6 | 0.22 | 1.5 | 0.67 | 1.8 | 0.7 | BE03 BE05 dla S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem |
DR2M71M 12 | 0.7 | 0.26 | 2.1 | 0.94 | 2.2 | 0.85 | BE03 BE1 dla S1 z wymuszonym chłodzeniem powietrzem |
Silniki trójfazowe serii DRM.. | |
Rozmiar | 71, 80, 90, 100, 112, 132 |
Długość | S, M, L |
Liczba pól | 12 |
Sposób montażu | |
Sposób montażu | /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC |
Mechaniczne elementy zewnętrzne | |
Hamulce | BE05, BE1, BE2, BE5, BE11 |
Ręczne zwalnianie hamulca | HF, HR |
Czujnik temperatury / pomiar temperatury | |
Ochrona termiczna silnika | /TF, /TH |
Pomiar temperatury | /KT, /PT |
Enkodery | |
Enkodery wbudowane | /EI7C, /EI76, /EI72, /EI71 |
Enkodery do dodatkowego montażu DR71-132 | /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH.. |
Adapter montażowy | /ES7A, /XV.A, /XH.A |
Opcje przyłączeniowe | |
Opcje przyłączeniowe | /IS, /ISU, /AS.., /AC.., /AM.., /AD.., /AK.., /AB.., /KCC, /KC1, /IV |
Wentylacja | |
Dźwiękochłonna osłona wentylatora | /LN, |
Osłona wentylatora | /C, /LF |
Wentylator | /AL, /U, /OL |
Wentylator obcego chłodzenia | /V |
Inne opcje | |
Druga końcówka wału | /2W |
Otwór odpływowy skroplin | /DH |
Wszystkie aplikacje, w których następuje ruch „do zderzaka” lub w których dozwolony jest maksymalny moment obrotowy również w przeciwnym kierunku, takich jak np.