Korzyści z efektywności energetycznej
	
	
	Seria DRN../DRU../DR2S.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności
	Większa elastyczność
	
	
	System modułowy silników DR.. umożliwia Państwu tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Państwa potrzeb
	Uproszczony wybór silnika
	
	
	Nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik
W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.
W SEW-EURODRIVE łatwo jest znaleźć idealny, energooszczędny silnik do danego zastosowania. Seria silników prądu przemiennego ma w swoim asortymencie odpowiednią konstrukcję dla globalnie stosowanych klas sprawności IE1 do IE4: DRN... dla IE3, DRU... dla IE4 i DR2S również dla IE1. Wybierz moc, napięcie i częstotliwość w ramach tego projektu silnika, a już zadbałeś o najważniejsze kryteria wyboru.
Brakuje Ci silników w klasie IE2? Bez obaw, silniki DRN.. w klasie IE3 to ich następcy. Wymiary i masa silników DRN.. IE3 są tylko marginalnie inne niż porównywalnych silników w klasie IE2. A najlepsze jest to, że ceny silników DRN.. są w większości takie same jak ich odpowiedników DRE..
Oprócz produktów z modułowego systemu oszczędzania energii, nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® zapewniają również fachowe doradztwo energetyczne i modułowy, konfigurowalny serwis. Dowiedz się więcej!
Wszystkie nasze opcje silników są dostępne niezależnie od klasy sprawności energetycznej. Obejmuje to również kompleksową koncepcję hamulców oraz zoptymalizowane pod względem kosztów, całkowicie zintegrowane z silnikiem enkodery.
Oszczędzaj więc czas i optymalizuj swoje procesy przy wyborze silnika, składaniu zamówienia i logistyce.
Konstrukcja DRN
Zaprojektowany jako samodzielny silnik IEC w serii DRN.. Seria silników w rozmiarze 355 umożliwia kombinacje z przekładnią przemysłową - zintegrowaną bezpośrednio z przekładnią walcową lub stożkową za pomocą adaptera lub zamontowaną na stalowym ramieniu wahliwym wraz z całym pakietem napędowym.
| Seria | DRN.. | DRU.. | DR2S.. | 
| Może być stosowany we wszystkich branżach | Tak | Tak | Tak | 
| Szczególnie nadaje się do | Praca ciągła | Praca ciągła | Tryb przełączania | 
| Praca liniowa | Tak | Tak | S1 i S3 | 
| Praca z falownikiem | Tak | Tak | S1 i S9 | 
| Tryb cyklu | Tak* | Tak* | Tak, S3 | 
| Podnośnik | Tak | Tak | Tak | 
| Intralogistyka | Tak | Tak** | Tak | 
| Technologia zdecentralizowana | Tak | Tak | Tak | 
| Klasa IE | Liczba biegunów | Typ silnika Rozmiar | przy częstotliwości 50 Hz | przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz | |
| Moc kW | Moc kW | Moc KM | |||
| IE3 | 2-biegunowy | DRN 63MS - 132S | 0.18 - 7.5 | 0.18 - 7.5 | 0.25 - 10 | 
| 4-biegunowy | DRN 63MS - 355ML | 0.12 - 355 | 0.12 - 375 | 0.16 - 500 | |
| 6-biegunowy | DRN 63MS - 160M | 0.09 - 7.5 | 0.09 - 7.5 | 0.12 - 10 | |
| 8-biegunowy | DRN 71MS - 180L | 0.09 - 11 | 0.09 - 11 | 0.12 - 15 | |
| Częstotliwość 50 Hz | Częstotliwość 60 Hz | ||
| Podłączenie | D / Y | D / Y | YY / Y lub DD / D | 
| Standardowe napięcia V | 
 | 
 | 
 | 
| Silnik globalny Standardowe zakresy napięcia V | 
 | 
 | - | 
Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.
Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.
Przepisy międzynarodowe:
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Jeden silnik dla całego świata
DRN.. Global Motor spełnia najważniejsze światowe standardy i różne wymagania lokalnych przepisów dotyczących oszczędzania energii w zakresie mocy od 0,09 kW do 375 kW. Ten silnik prądu przemiennego oferuje zatem naszym klientom w wielu krajach podwójną korzyść ekonomiczną:
Konstrukcja DRU
| Seria | DRN.. | DRU.. | DR2S.. | 
| Może być stosowany we wszystkich branżach | Tak | Tak | Tak | 
| Szczególnie nadaje się do | Praca ciągła | Praca ciągła | Tryb przełączania | 
| Praca liniowa | Tak | Tak | S1 i S3 | 
| Praca z falownikiem | Tak | Tak | S1 i S9 | 
| Tryb cyklu | Tak* | Tak* | Tak, S3 | 
| Podnośnik | Tak | Tak | Tak | 
| Intralogistyka | Tak | Tak** | Tak | 
| Technologia zdecentralizowana | Tak | Tak | Tak | 
| Klasa IE | Liczba biegunów | Typ silnika Rozmiar | przy częstotliwości 50 Hz | przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz | |
| Moc kW | Moc kW | Moc KM | |||
| IE4 | 4-biegunowy | DRU 90S - 355ML | 0.75 - 355 | 0.75 - 375 | 1 - 500 | 
| Częstotliwość 50 Hz | Częstotliwość 60 Hz | ||
| Podłączenie | D / Y | D / Y | YY / Y lub DD / D | 
| Standardowe napięcia V | 
 | 
 | 
 | 
Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.
Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.
Przepisy międzynarodowe:
Konstrukcja DR2S
| Seria | DRN.. | DRU.. | DR2S.. | 
| Może być stosowany we wszystkich branżach | Tak | Tak | Tak | 
| Szczególnie nadaje się do | Praca ciągła | Praca ciągła | Tryb przełączania | 
| Praca liniowa | Tak | Tak | S1 i S3 | 
| Praca z falownikiem | Tak | Tak | S1 i S9 | 
| Tryb cyklu | Tak* | Tak* | Tak, S3 | 
| Podnośnik | Tak | Tak | Tak | 
| Intralogistyka | Tak | Tak** | Tak | 
| Technologia zdecentralizowana | Tak | Tak | Tak | 
| Klasa IE | Liczba biegunów | Typ silnika Rozmiar | przy częstotliwości 50 Hz | przy częstotliwości 53 Hz* | przy częstotliwości 60 Hz i 50/60 Hz | |
| Moc kW | Moc kW | Moc kW | Moc KM | |||
| IE1 | 2-biegunowy | DR2S..63MS - 132S | 0.18 - 9.2 | - | 0.18 - 9.2 | 0.25 - 12.3 | 
| 4-biegunowy | DR2S 56M - 225S | 0.09 - 45 | - | 0.09 - 45 | 0.12 - 60 | |
| 6-biegunowy | DR2S 63M - 132M | 0.09 - 5.5 | - | 0.09 - 5.5 | 0.12 - 7.5 | |
| - | 4-biegunowy | DR2S 56M - 280M | - | 0.13 - 95 | - | - | 
| Częstotliwość 50 Hz | Częstotliwość 60 Hz | ||
| Podłączenie | D / Y | D / Y | YY / Y lub DD / D | 
| Standardowe napięcia V | 
 | 
 | 
 | 
| Silnik globalny Standardowe zakresy napięcia V | 
 | 
 | - | 
Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.
Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.
Przepisy międzynarodowe: