• Szczegółowe informacje o poszczególnych produktach
  • Dane CAD i dokumentacja konfiguracji
  • Bezpośrednie żądanie lub zamawianie
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Korzyści w zakresie wydajności energetycznej
ponieważ seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności.

Podwyższona elastyczność
ponieważ system modułowy silników DR.. umożliwia Państwu tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Państwa potrzeb.

Uproszczony wybór silnika
ponieważ nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik.

Silniki DR../DRN/DR2.. w klasie IE1 do IE4 - wydajne, sprawne oraz dostępne

W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.

U nas w łatwy sposób można wybrać optymalny silnik energooszczędny do określonego zastosowania. Seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej z globalnie obowiązujących klas energooszczędności od IE1 do IE4: DRS../DR2S dla IE1, DRN.. dla IE3 i DRU.. dla IE4. W ramach każdej z tych wersji silników wystarczy wybrać moc oraz częstotliwość pracy. Tym samym najważniejsze kryteria wyboru zostały uwzględnione.

Brakuje Ci silników w klasie IE2? Bez obaw, silniki DRN.. w klasie IE3 to ich następcy. Wymiary i masa silników DRN.. IE3 są tylko marginalnie inne niż porównywalnych silników w klasie IE2. A najlepsze jest to, że ceny silników DRN.. są w większości takie same jak ich odpowiedników DRE..

Oczywiście niezależnie od klasy energooszczędności do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszystkie opcje dostępne dla naszych silników. Ofertę w zakresie silników uzupełnia szeroka paleta rozwiązań hamulców oraz zintegrowanych enkoderów.

Silniki serii DR../DRN/DR2.. spełniają wymagania najważniejszych obowiązujących globalnie standardów oraz różnorodne wymogi lokalnych rozporządzeń w zakresie oszczędności energetycznej w zakresie mocy od 0,09 do 375 kW.

Współpracując z nami mogą Państwo również zaoszczędzić czas oraz zoptymalizować swoje procesy podczas wyboru silnika, procedury zamawiania oraz w zakresie logistyki.

Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć silnik trójfazowy serii DR.. zgodnie z zapotrzebowaniem z przekładnią walcową, płaską, walcowo-ślimakową, walcowo-stożkową lub SPIROPLAN®. Nasza oferta uwzględnia również wszystkie typy przekładni w seryjnej kombinacji dostępne jako motoreduktory.

Silnik w wersji 355 jest pierwszym silnikiem pojedynczym IEC systemu modułowego DRN... Połączenia z przekładnią przemysłową, niezależnie od tego, czy z adapterem zamontowanym bezpośrednio na przekładni walcowej lub stożkowo-walcowej czy też z kompletnym pakietem napędowym na stalowej ramie wahliwej to najlepsze rozwiązanie dla zastosowania pojedynczego silnika IEC.

Na potrzeby sterowania oraz regulacji silników oferujemy również pasujące falowniki. Aby falowniki były optymalnie zintegrowane z naszymi silnikami, motoreduktorami i dostosowane do Państwa zastosowania, projektujemy i zapewniamy indywidualną elektronikę do napędów.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Falownik MOVIMOT® flexible

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Wszystkie inne opcje silników są oczywiście dostępne niezależnie od klasy sprawności. Kompleksowa koncepcja hamowania i zoptymalizowane pod względem kosztów wbudowane enkodery, które są całkowicie zintegrowane z silnikiem, ostatecznie uzupełniają gamę silników.

Silniki serii DR./DRN/DR2... są zgodne z najważniejszymi światowymi normami i różnymi wymaganiami lokalnych przepisów dotyczących efektywności energetycznej w zakresie mocy od 0,09 do 375 kW.

Oszczędzaj czas i optymalizuj procesy wyboru, zamawiania i logistyki silników. Jako globalny gracz oferujemy tę gamę produktów na całym świecie.

Silnik solo IEC

Po raz pierwszy rozmiar 355 jest dostępny jako pojedynczy silnik w systemie modułowym DRN. Kombinacje z przekładnią przemysłową, niezależnie od tego, czy z adapterem bezpośrednio do przekładni walcowej lub stożkowej, czy też z kompletnym pakietem napędowym na stalowym ramieniu wahliwym, są najlepszymi możliwościami zastosowania silnika IEC solo.


Tylko połowa rozwiązania bez przekładni?

Skorzystaj z naszego zaawansowanego systemu modułowego i połącz silnik AC z wybraną przekładnią walcową, płaską, ślimakową, stożkową lub SPIROPLAN®. Wszystkie te typy przekładni są już dostępne od ręki, w połączeniu z motoreduktorami - zoptymalizowanymi pod względem długości, wytrzymałymi i idealnie dopasowanymi.

Oczywiście dostarczamy również odpowiednią technologię falownika do sterownika i sterowania. Sami opracowujemy i produkujemy elektronikę napędową zgodnie z najwyższymi standardami jakości, dzięki czemu jest ona idealnie dopasowana do naszych silników i motoreduktorów oraz do aplikacji klienta.

Seria DR../DRN/DR2.. oferuje zgodnie z IEC 60034-30-1 odpowiedni silnik dla każdej klasy energooszczędności - IE1, IE2, IE3 oraz IE4. Na tabliczce znamionowej znajdą Państwo odpowiednie oznaczenie IE, informacje dotyczące sprawności oraz dane o spełnianych dopuszczeniach krajowych.

Oprócz produktów wchodzących w skład modułu oszczędności energii nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® obejmują również kompetentne doradztwo w zakresie energii oraz modularne, indywidualne usługi serwisowe. Dowiedz się więcej!

  • Wersja DRS../DR2S..= IE1
    • 2-, 4- lub 6-polowy
    • Zakres mocy od 0,09 kW do 225 kW
  • Wersja DRE..J = IE2
    • 4-polowy
    • Zakres mocy od 0,37 kW do 5,5 kW
  • Wersja DRN.. = IE3
    • 2-, 4-, 6- lub 8-polowy
    • Zakres mocy od 0,09 kW do 375 kW
  • NOWOŚĆ: Typ DRU... = IE4
    • 4-polowy
    • Moc znamionowa od 0,75 kW do 375 kW
  • Wersja DRU..J = IE4
    • 4-polowy
    • Zakres mocy od 0,18 kW do 4 kW

Niezależnie od wymaganej klasy energooszczędności dla wszystkich silników trójfazowych dostępne są wszystkie opcje oraz wersje.

Napędzamy świat!

Obszarem zastosowań naszych silników AC jest cały świat. Konstrukcja silnika jest dostępna dla każdej klasy sprawności. Z kolei każdy typ silnika można podłączyć do różnych sieci energetycznych na całym świecie.

"Global Motor" - unikalny w świecie techniki napędowej
"Global Motor" firmy SEW-EURODRIVE spełnia jednocześnie różne lokalne wymagania normatywne i certyfikaty.

Twoja korzyść: Twoje systemy mogą być obsługiwane w różnych krajach za pomocą tylko jednego produktu. Oszczędzasz na numerach części, artykułów i materiałów oraz zmniejszasz zapasy części zamiennych i wydatki logistyczne.

  • Kompleksowa oferta hamulców oraz ich łączenia z silnikami - to znaczy 3 różne rozmiary hamulców na każdy rozmiar silnika
  • Zintegrowane oraz optymalne kosztowo enkodery wbudowane
  • Duże oszczędności czasowe dzięki optymalizacji procesu wyboru silnika, zamawiania oraz logistyki
  • Silniki w klasie energooszczędności IE1 do IE4
  • Oszczędność miejsca oraz kosztów dzięki kompaktowej budowie
  • Bezpieczeństwo w przyszłości również pod względem politycznych aspektów związanych z ochroną środowiska (normy)
  • Obniżenie kosztów eksploatacyjnych przy zastosowaniu silników energooszczędnych; nasze silniki spełniają wymagania klas energooszczędności
    • Standard Efficiency (IE1)
    • High Efficiency (IE2)
    • Premium Efficiency (IE3)
    • Super Premium Efficiency (IE4)
  • Tryby pracy S1, S3/15%, S3/25%, S3/40%
  • „Silnik globalny” łączy wiele przepisów dotyczących oszczędności energii oraz przepisów w jednej wersji - serii DR..
  • Silniki serii DR.. wspierają globalne standardy oraz normy

Dane techniczne

  Częstotliwość 50 Hz Częstotliwość 60 Hz
Połączenie D / Y D / Y YY / Y lub DD / D
Standardowe napięcia
V
230/400 V lub
380/660 lub
400/690
220 / 380 lub
380 / 660,
254 / 440,
266 / 460 lub
277 / 480,
440 / - lub
460 / - lub
575 / -
220 / 440,
230 / 460
Globalny silnik IE3
Standardowe napięcia
V
220 - 240 / 380 - 415,
220 - 230 / 380 - 400
lub
380 - 400 / 660 - 690,
380 - 415 / 660 - 725
254 - 277 / 440 - 480
lub
254 - 266 / 440 - 460, 440 - 480 / -
 
Klasa IE Liczba biegunów Typ silnika
Rozmiar
przy częstotliwości 50 Hz przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz
Moc
kW
Moc
kW
Moc
KM
IE1 2-biegunowy DR2S..63MS - 132S 0.18 - 9.2 0.18 - 9.2 0.25 - 12.3
4-biegunowy DR2S 56MS - 225S 0.09 - 45 0.09 - 45 0.12 - 60
6-biegunowy DR2S 63M - 132M 0.09 - 5.5 0.09 - 5.5 0.12 - 7.5
- 4/2-polig DR2S 63MS - 80M
DRS 90M - 180L
0.15/0.20 - 18.5/20 0.15/0.20 -18.5/20 -
8/2-polig DR2S 71MS - 80M
DRS 90M - 132M
0.044/0.2 - 1.1/4.6 0.044/0.2 - 1.1/4.6 -
8/4-polig DR2S 71MS - 80MS
DRS 90 - 225M
0.1/0.18 - 18/34 0.1/0.18 - 18/34 -
IE2 4-biegunowy DRE 71SJ4 - 100MJ4** 0.37 - 4.0 - -
IE3 2-biegunowy DRN 63MS - 132S 0.18 - 7.5 0.18 - 7.5 0.25 - 10
4-biegunowy DRN 63MS - 355ML 0.12 - 355 0.12 - 375 0.15 - 500
6-biegunowy DRN 63MS - 160M 0.09 - 7.5 0.09 - 7.5 0.10 - 10
8-biegunowy DRN 71MS - 112M 0.09 - 1.5 0.09 - 1.5 0.10 - 2
IE4 4-biegunowy NOWOŚĆ: DRU 90S - 355ML

DRU 71SJ4 -100LJ4**
0.75 - 355

0.18 - 4.0
0.75 - 375*

-
1 - 500*

-
* 60 HZ
** Technologia LSPM
Specyfikacje efektywności energetycznej
na tabliczce znamionowej
  • Tabliczka znamionowa zawiera odpowiednie informacje na temat lokalnych przepisów dotyczących wydajności, np. oznaczenie zgodnie z IEC
  • Klasyfikacja IE z wartością liczbową sprawności podczas pracy liniowej dla 50 Hz i 60 Hz
  • Brazylia: Etykieta ENCE
  • Kanada: Etykieta CSA (Energy Verified) (EER 2010)
  • Chiny: Etykieta CEL (GB 18613)
  • Kolumbia: etykieta zgodna z RETIQ (etykieta silnika)
  • Indie: Etykieta BIS
  • Korea Południowa: Etykieta KEL zgodnie z REELS 2010
  • USA: etykieta ee (wydana przez DoE, Departament Energii, EISA 2007)
Dodatkowe informacje na tabliczce znamionowej
  • Zgodność z amerykańską specyfikacją projektową NEMA MG1
    • TEFC, TEBC, TENV w zależności od typu wentylacji
    • Kod K.V.A., litery kodowe mocy pozornej zwarcia
    • M.L. (miejsce montażu), czterocyfrowy kod miejsca montażu zarejestrowanego przez UL
    • Kod projektowy, litery kodowe określające zachowanie podczas rozruchu, a także moment rozruchowy i współczynnik prądu rozruchowego.
  • Zakres temperatur zgodny z kanadyjską specyfikacją projektową CSA C22.2
    • Zatwierdzenie SEW-EURODRIVE do maksymalnie + 40°C
    • Sprawność zgodna z CSA C390
    • Informacje dotyczące pracy z przetwornicą częstotliwości
  • Logo zgodności i certyfikacji z
    • Kanady: Etykieta CSA
    • Chiny: Etykieta CCC zgodnie z GB 12350, jeśli to konieczne (zależy od mocy znamionowej)
    • Kolumbia: RETIE (instalacje elektryczne)
    • EAC: zgodność euroazjatycka (stan na marzec 2015 r.)
    • Europa: Etykieta CE
    • USA: etykieta UR (od UL)
    • Wielka Brytania: Etykieta UKCA
    • Ukraina: Etykieta UA.TR
Przepisy międzynarodowe w skrócie Dowiedz się więcej.

Zastosowania, które wymagają mechanicznego hamulca zapewniającego bezpieczeństwo w przypadku awarii zasilania

  • Duże i małe przenośniki taśmowe w logistyce
  • Zastosowania dźwignicowe
  • Zastosowania, które zakładają wysoką dokładność regulacji
  • Zadania pozycjonowania z enkoderem zintegrowanym lub enkoderem do dodatkowego montażu
  • Możliwość stosowania na całym świecie, niezależnie od branży
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej