2 prędkości w jednym silniku,
pozwalają zredukować sekwencje ruchu w instalacjach i maszynach z dwu- lub czterokrotnie większą prędkością silnika.
Dostarczamy 2-biegunowe silniki trójfazowe w rozmiarach i wersjach DR63 i DRS.. jako silniki 4/2 i 8/4-biegunowe z prędkością obrotową w stosunku 1:2 oraz jako silniki 8/2-biegunowe z prędkością obrotową w stosunku 1:4 (tylko DRS..).
Silniki te również pochodzą z naszego systemu modułowego - skorzystaj z jego zalet: na przykład oferujemy silniki AC z przełączaniem biegunów dla krajów o częstotliwości sieci 50 Hz lub 60 Hz, oczywiście z wymaganym napięciem. Nasze silniki z przełączaniem biegunów posiadają oczywiście wszystkie certyfikaty wymagane przez przepisy międzynarodowe, dzięki czemu można ich używać w dowolnym miejscu na świecie, na przykład w Kanadzie (certyfikat CAS), USA (certyfikat UR) lub w Chinach (certyfikat CCC).
Oferujemy również szeroką gamę dodatkowych funkcji, dzięki czemu można znaleźć idealne napędy do swoich zastosowań. Na przykład, dzięki trzem różnym rozmiarom hamulca dla każdego rozmiaru ramy silnika, można dobrać hamulec tak, aby hamowanie zatrzymywało napęd bezpiecznie i tylko tak szybko, jak to konieczne.
Nasza gama silników AC z przełączaniem biegunów pozwala zaoszczędzić czas i zoptymalizować procesy wyboru, zamawiania i dostawy silników. Jako globalny gracz oferujemy tę gamę produktów w 51 krajach na całym świecie.
Tylko połowa rozwiązania bez przekładni? W takim razie możesz skorzystać z naszego systemu modułowego, aby połączyć nasze 2-biegunowe silniki trójfazowe serii DR63 i DRS... z wybraną przekładnią walcową, równoległą, ślimakową, stożkową lub SPIROPLAN®. Wszystkie te typy przekładni są już dostępne seryjnie, w połączeniu jako standardowe motoreduktory.
DR63.. Silniki 4/2-biegunowe, prędkość obrotowa 1:2
Tryb pracy S1
Typ silnika DR63 | PN kW | MN Nm | nN 1/min | IN A |
DR63M 4/2 | 0.15 0.2 | 1.05 0.71 | 1 370 2 710 | 0.55 0.53 |
DR63L 4/2 | 0.2 0.28 | 1.39 0.99 | 1 370 2 710 | 0.67 0.67 |
DRS.. Silniki 8/4-biegunowe, prędkość obrotowa 1:2
Tryb pracy S1
Typ silnika DRS.. | PN kW | MN Nm | nN 1/min | IN A |
DRS71S 8/4 | 0.1 0.18 | 1.39 1.23 | 685 1 400 | 0.49 0.52 |
DRS71M 8/4 | 0.16 0.3 | 2.25 2.05 | 685 1 400 | 0.71 0.79 |
DRS80M 8/4 | 0.22 0.4 | 2.95 2.65 | 710 1 440 | 0.98 0.98 |
DRS90M 8/4 | 0.3 0.6 | 4.05 4 | 710 1 440 | 1.44 1.42 |
DRS90L 8/4 | 0.44 0.88 | 6 5.9 | 700 1 425 | 1.9 1.98 |
DRS100M 8/4 | 0.66 1.3 | 9.1 8.7 | 690 1 420 | 2.65 2.9 |
DRS100L 8/4 | 0.9 1.8 | 12.5 12.2 | 690 1 410 | 3.5 4 |
DRS112M 8/4 | 1.2 2.2 | 17 15.1 | 675 1 390 | 4.2 4.6 |
DRS132S 8/4 | 1.6 3.3 | 22.5 23 | 680 1 385 | 5.8 6.8 |
DRS132M 8/4 | 2.1 4.2 | 29.5 29 | 680 1 390 | 7 8.6 |
DRS160S 8/4 | 2.7 5.5 | 35.5 35.5 | 725 1 470 | 9.2 11 |
DRS160M 8/4 | 3.8 7.5 | 49.5 48.5 | 730 1 470 | 12.9 15 |
DRS180S 8/4 | 5.5 10 | 75 65 | 730 1 465 | 17.4 18.7 |
DRS180L 8/4 | 7.5 15 | 97 97 | 135 1 470 | 22.5 27.5 |
DRS200L 8/4 | 11 22 | 143 142 | 735 1 475 | 35 41.5 |
DRS225S 8/4 | 14 28 | 182 181 | 735 1 475 | 45 52 |
DRS225M 8/4 | 18 34 | 230 220 | 740 1 475 | 57 63 |
DRS.. Silniki 8/2-biegunowe, współczynniki prędkości 1:4
Tryb pracy S3 40/60%
Motor type DRS.. | PN kW | MN Nm | nN 1/min | IN A |
DRS71S 8/2 | 0.06 0.5 | 0.84 0.83 | 685 2 870 | 0.48 0.98 |
DRS71M 8/2 | 0.1 0.4 | 1.43 1.34 | 670 2 840 | 0.66 1.04 |
DRS80S 8/2 | 0.15 0.6 | 2.15 2.1 | 670 2 710 | 0.95 1.9 |
DRS80M 8/2 | 0.22 0.9 | 3.1 3.1 | 680 2 780 | 1.15 2.4 |
DRS90M 8/2 | 0.3 1.3 | 4.05 4.3 | 710 2 880 | 1.41 3.3 |
DRS90L 8/2 | 0.45 1.8 | 6 5.9 | 720 2 905 | 2.5 4.7 |
DRS100M 8/2 | 0.6 2.4 | 8.1 7.9 | 710 2 890 | 3.1 5.4 |
DRS112M 8/2 | 0.8 3 | 10.8 10.4 | 710 2 750 | 4.2 6.7 |
DRS132M 8/2 | 1.1 4.6 | 14.8 15.7 | 710 2 800 | 4.6 8.5 |
Konstrukcje napędów
Type | Oznaczenie produktu i katalogu |
Silnik montowany na stopie IEC | /FI |
Silnik kołnierzowy IEC z otworem | /FF |
Silnik kołnierzowy IEC z gwintem | /FT |
Ogólny silnik kołnierzowy (różniący się od IEC) | /FL |
Silnik zintegrowany (silnik wolnostojący bez przekładni) | /FG |
Silnik kołnierzowy IEC z otworem i mocowaniem stopy IEC | /FE |
Silnik kołnierzowy IEC z gwintem i mocowaniem stopy IEC | /FY |
Ogólny silnik kołnierzowy (różniący się od IEC) z mocowaniem stopy | /FK |
Załączniki mechaniczne
Typ | Oznaczenie produktu i katalogu |
Hamulec | /BE.. (ze specyfikacją rozmiaru) |
Ręczne zwalnianie hamulca | /HF lub /HR |
Hamulec bezpieczeństwa (blokowanie bez kierunku obrotu) | /RS |
Koniec wału po stronie B, Drugi koniec wału | /2W |
Wylot(y) spustowy(e) dla kondensacji | /DH |
Wentylacja
Type | Oznaczenie produktu i katalogu |
Wentylator koła zamachowego (wykonany z żeliwa szarego) | /Z |
Wentylator metalowy (wykonany z aluminium) | /AL |
Bez wentylatora (bez wentylatora/bez wentylacji) | /U |
Zamknięta strona B (bez wentylatora/niewentylowana) | /OL |
Wymuszony wentylator chłodzący | /V |
Daszek | /C |
Osłona wentylatora o niskim poziomie hałasu | /LN |
Połączenie
Type | Oznaczenie produktu i katalogu |
Złącze wtykowe SEW-EURODRIVE | /IS lub /ISU (tylko złącze wtykowe po stronie silnika) |
Złącze wtykowe Harting: HAN 10 ES | /AS... (ze specyfikacją blokady i schematu okablowania) |
Złącze wtykowe Harting: HAN MODULAR | /AB..; / AC.., / AD.., / AK, / AM (z blokadą i specyfikacją schematu okablowania) |
Złącze wtykowe (ogólne) | /IV |
Listwa zaciskowa z zaciskiem klatkowym | /KCC |
Listwa zaciskowa z zaciskiem klatkowym do zelektryfikowanych napędów jednoszynowych | /KC1 (C1 profil) |
Sprzężenie zwrotne prędkości poprzez montaż enkodera
Typ | Oznaczenie produktu i katalogu |
Wbudowane enkodery | /EI7. (z identyfikatorem liczby impulsów) |
Enkoder dodatkowy dla DR63 | /EH1. (z identyfikatorem interfejsu elektrycznego) |
Enkoder dodatkowy dla DRS (wielkości silników 71 - 132) | /ES7., /AS7. (z identyfikatorem interfejsu elektrycznego) |
Dodatkowy enkoder dla DRS... (rozmiary silników 160 - 225) | /EG7., /AG7. (z identyfikatorem interfejsu elektrycznego) |
Rozszerzenie enkodera po stronie klienta | /XV.., /XH.. (z identyfikatorem interfejsu mechanicznego i elektrycznego) |
Identyfikacja przeciążenia termicznego
Typ | Oznaczenie produktu i katalogu |
Trzy przełączniki bimetaliczne, jeden czujnik dla każdej fazy silnika | /TH |
Trzy termistory PTC (rezystory PTC), jeden czujnik na każdą fazę silnika | /TF |
Czujnik temperatury KTY84 - 130 | /KY |
Czujnik temperatury PT100 | /PT |
Trzy czujniki temperatury PT100, jeden czujnik dla każdej fazy silnika | /PT |
Aby ograniczyć obciążenie mechaniczne podczas uruchamiania, używana jest niska prędkość, a następnie szybko przełączana na wysoką prędkość roboczą bez zatrzymywania. Tuż przed celem, system początkowo przełącza się na niższą prędkość, aby uniknąć pominięcia pozycji docelowej, a następnie napęd jest wyłączany i, w wielu przypadkach, całkowicie zatrzymywany przez hamulec (pozycjonowanie z szybką / skokową prędkością). Ten typ aplikacji jest stosowany na przykład w poziomych napędach i podnośnikach dźwigów.
Ciągły transport materiałów tylko w jednym kierunku powoduje bardzo różne warunki obciążenia dla dwóch kierunków obrotu napędu. Aby zoptymalizować czas powrotu bez obciążenia, system przełącza się na wyższą prędkość i powraca do punktu początkowego. Ten typ aplikacji jest wykorzystywany w przenośnikach pochyłych do materiałów budowlanych, materiałów sypkich itp. lub w kolejkach linowych i stołach obrotowych.
Prędkości krokowe są wykorzystywane do obsługi bardzo zmiennych ilości towarów transportowych w celu zmniejszenia obciążenia maszyn i komponentów systemu. Ten rodzaj aplikacji jest wykorzystywany w przenośnikach taśmowych do materiałów budowlanych, materiałów sypkich, opakowań itp.